Ana Sayfa > Kategorilenmemiş > Diyet içeceklerdeki tehlikeye dikkat

Diyet içeceklerdeki tehlikeye dikkat

Diyet içeceklerdeki tehlikeye dikkat
Diyet kola kalorisi az da olsa size oldukça kilo aldırabilir.

Uzmanlar diyet içeceklerin kalorisinin az olduğunu ancak iştahı açtığı konusunda uyarıyor.

On yıl süren ve 500 insan üzerinde yapılan çalışmaya göre düşük kalorili içecekler az miktarlarda tüketilse bile kullananların bel ölçüsünün kalınlaştığı görüldü. Bir diabet konferansında açıklanan bilgiye göre; günde bir ya da daha fazla asitli içecek tüketenlerin bel ölçüsü tüketmeyenlere göre 5 kat daha fazla genişledi.

Amerikalı araştırmacılar susuzluğunu gidermek için su yerine diyet içecek tercih edenlerin araştırma sonuçlarının dramatik boyutta olduğunu söylüyor. Yine de diyet içeceklerin tam şekerli, diyet olmayan içeceklere göre daha az zararlı olduğu da belirtildi. Texas Üniversitesi’nden Profesör Helen Hazuda diyet içeceklerin içindeki yapay tatlandırıcıların beyindeki iştahla ilgili bir bölüme zarar verdiğini söyledi.

“ABUR CUBUR REKLAMLARI YASAKLANSIN”

Profesör Hazuda televizyondaki abur cubur türü yiyeceklerin de zararına değinerek bu reklamların çocuklardaki yeme isteğini sağlıksız bir biçimde arttırdığını
ve araştırmaların da bunu doğruladığını söyledi.

Prof. Hazuda 6-13 yaş arası çocuklara yüksek yağ, karbonhidrat içeren yiyeceklerin reklamı gösterildiğinde bu yiyeceklere aşırı derecede yöneldikleri açıkladı.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. Henüz geridönüş yok.

Yorum yapın

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Get every new post delivered to your Inbox.